3060111306 |
Dinamització de la llengua francesa |
2015-2016 |
Grup de treball. Secundària en general |
|
|
|
27/10/2015 - 1/6/2016 (30 hores) de 15:30h a 17:30h |
|
CRP del Baix Llobregat V |
|
Almogàvers s/n (Cornellà de Llobregat)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Baix Llobregat V
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
10/09/2015 - 27/09/2015 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Espai de coordinació d'anglès entre els diferents centres educatius de secundària de la ciutat per tal d'intercanviar materials i experiències.
En aquest espai també es posa en comú i programen diferents actuacions que implica a diferents centres.
|
| |
Objectius |
Dinamitzar l’ús i l’aprenentatge de la llengua francesa a l’institut i a la zona
Fer visible el francès: llengua veÏna geogràficament i d’origen.
Definir línies d'actuació comunes per a la zona
|
| |
Continguts |
- Contactes amb els centres de primària perquè aquests tinguin alguna presència de la llengua francesa cap a l’alumnat del cicle superior:
Anant directament el professorat de francès de secundària o l’alumnat que ja té un cert nivell per presentar alguna activitat lúdica en francès (cançons, joc de pati, activitat de plàstica, celebració d’un aniversari, fer crêpes, …)
- Preparar un taller abans de Nadal, abans de setmana santa i un abans de final de curs.
- Enfortir la xarxa de la zona
|
| |
Avaluació |
- Es farà un seguiment de l'assistència
- Es farà seguiment de les tasques que es demanen a cada sessió.
- Recollir les opinions de les persones participants
- Entrevista amb la persona responsable tant durant com un cop finalitzada l'activitat.
- Recollida de la documentació generada si aquesta es considera d'interès per a la seva difusió
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions presencials i presentació de les propostes d'activitats per els altres requisits.
Es requerirà un qüestionari de satisfacció.
|
| |
E-mail |
a8870302@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
|
| |